Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 21. november 2016

Pøllepude af mega garn. DIY

Må tilstå at det var sjovt og ekstremt hurtigt at hækle denne pøllepude.
Jeg har brugt hæklenål nr. 20, så det tog mig mindre end en time :-)
Garnet er blødt og smidigt, så det var også nemt at sidde med og ikke hårdt for hænder og skulderen.

Jeg har brugt en pude fra Stofogstil 50 x ø 15 cm.
Hæklenål nr. 20.
3 ngl stort garn 20 % uld/ 80 % akryl fra www.Briella.dk
Lav en magisk ring.
1 omg/ 6 fm i ringen.
2 omg/ *2 fm i hver fm* (12 m)
3 omg/ * 1 fm, 2 fm i næste fm* (18 m)
4 omg/ Hækl i bagerste maskeled, 1 fm i hver m. (18 m)
5-25 omg/ 1 fm i hver fm (18 m)
26 omg/ Hækl i bagerste maskeled *1 fm, 2 fm sammen* (12 m)
27 omg/* 2 fm sammen* (6 m)
*Gitte*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar