Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 22. september 2014

Lidt spraymaling kan gøre underværker!

 
I weekenden var jeg på loppemarkede, hvor jeg selv havde en bod.
Jeg have bla. lidt brune dåser og en kurv med, som jeg ikke fik solgt.
Tænk engang, jeg endte med at genbruge mine egne sager og da jeg kom hjem, så fik de da lige en gang med spraymalingen :-)
Dåsen fik lidt decupage på med en serviet, så den blev så fin som en ny.

Kurven nøjes jeg med at spraymale, så nu står den i stuen som pynt på vores nye fjernsynsbord og som brug og opbevaring til vores opladere.
Jeg kan godt se at den skal have lidt mere maling på låget, men dåsen blev tom :-)
 
Sådan så kurven ud før.
Og jeg har fået købt mere maling :-)
*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Så opfindsom du er :o) - skal da lige love for det peppede tingene op med lidt spray .. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Utroligt hvad en omgang spraymaling kan udrette :-) Jeg er fan :-)

      Slet
  2. Det pyntede meget på dine sager.
    Jeg har også lidt forskelligt, som kunne trænge ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde det, Vibeke :-) Der skal tænkes fremover, inden der sælges eller smides ud :-)

      Slet
  3. Ja spraymaling er virkelig et skønt hjælpemiddel hvis man går ind for genbrug. fine nye udtryk du har fået frem:)
    Eva

    SvarSlet
  4. Dejligt med næsten gratis genbrug og lækkert blev det og er altså helt vild med din hæklet pung :-)

    SvarSlet